Min ena bror.

Så här kan det gå när man grillar om man heter Jonas hihi han har väldigt stora vattenblåsor och måste ha bandage :P
Men på tal om ingenting så sitter jag, min mamma och min bror Jonas och pratar och tittar lite på tv, och om en liten stund kommer min andra bror Jimmy hit.


Lite om Big Brother ikväll så får vi se vem som måste åka hem. Det står ju mellan Hanna R, Marsel och Rodney.


Sorry om jag stavat fel på något men jag är inte så bra på att stava så ni får strunta i det. 
 
Det kanske inte var så himla intresant inlägg men jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva nu. Men jag skriver ju mer i morgon och för hoppnings vis lite mer intresant hehe.
Så här ser det ut på min bror nu.
                                                                                                                                         Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0