23-3-2012

Hej! Idag har det varit en as go dag, jag började skolan 9.30 och slutade 11.30 och vi bowlade hela dagen. Sen efter det så var jag med Alizze och vi gick till donken sen gick jag, Alizze och Samuel till älven och satt och pratade i det goa vädret =)




Idag har min pappa varit död i 2 år och den saknaden är jäkligt stor. Jag kan och vill inte fatta att du är borta jag vill kunna prata med dig jag vill kunna krama dig, men så kommer den tanken att jag kommer aldrig kunna göra det igen. Det känns rent ut sagt förjäkligt. Jag hade gjort vad som helst för att få träffa dig igen verkligen vad som helst. Men jag hoppas att du har det bra där du nu är jag älskar dig jättemycket pappa... <3 <3 

Hoppas att ni gillar att läsa min blogg. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0