30-3-2012

Hej! Idag har jag varit i skolan och vi fick sluta en lektion tidigare det var ju gött ;)
Sen var jag med min syster och hennes dotter och hennes kompis och barn. Men nu så sitter jag bara hemma och tittar på tv och slappar. Ska nog titta på big brother senare tror jag =) 
Men vi hörs mer i morgon känner att jag inte har så mycket att skriva om just nu.

                                                                                                                                                 Puss<3

Kommentarer
Postat av: Alizze

Nu får du ta och uppdatera så jag får reda på hur ni har det. Saknar dig!

Puss<333333

2012-04-03 @ 15:03:35
URL: http://alizzze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0