Pappa!<3

Jag vill kunna ha min pappa här som så många andra, men hur som helst så har inte jag det och jag kan inte göra så mycket åt det. Det enda jag kan göra är att önska och drömma... Det är as svårt att leva utan någon som man älskar så mycket jag saknar att kunna säga pappa och få ett svar, att kunna veta att han är där och går ingenstans. Men jag minns hur min pappa var, vad han tyckte om saker och ting. Jag minns hans röst och känner igen den genom mina bröders röster..... det ger mig ibland rysningar när de låter som han men på ett bra sätt. Jag minns hans skratt och sättet han skojade på för det gjorde han mycket. Jag kan se min pappa i alla mina syskon <3

Jag kommer alltid att sakna min pappa men jag hoppas att saknade blir lättare...


                                                                                                                                                    Puss<3 Här är en bild på mig!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Och jag ser din pappa varje gång jag ser på dig. :) Du har han med dig, vart du än går. Underbara godbit!

2012-04-18 @ 21:42:54
URL: http://jelican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0