Saknaden...

Saknaden efter min pappa är så enorm det går inte ens att beskriva med ord hur mycket jag saknar honom. Det är så konstigt att jag kan skratta ena stunden och andra nästan gråta. Jag har varit med om ganska mycket saker i mitt liv men jag är oerhört lycklig över mitt liv och skulle inte vilja göra om någonting. 
                                                                                                                                 
Btw: Glöm aldrig bort att tiden vi har här nere är ganska så kort så ta vara på den...

                                                                                                                                            Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0