Stockholm...

Hej! Ja, jag vet att jag är rätt dålig på att uppdatera min blogg... Men iaf så igår åkte jag till Stockholm och nu är jag på väg hem jag har varit vid slottet, åkt tunnelbana och gått runt och kollat i affärer och varit på restaurang och lite så. Det var iaf andra gången i hela mitt liv som jag var där och första gången jag var där vad det med min pappa och hans kompis för vi skulle köpa en raggarbil hihi. Ja men nu ska jag bara hem och slappa och kanske sova för jag är jätte trött jag gick upp 05:20 igår och åkte bil i ca. 5-6 timmar. Och idag så har jag åkt lika länge så man kan säga att jag är väldigt trött på att åka bil nu haha...
Puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0