saknar dig...

Jag kommer ihåg känslan när jag fick reda på att min pappa inte längre fanns det gör ont i mig när jag tänker på det... Men dagen efter att detta hänt ville jag själv åka till min skola och berätta för min klass vad som hänt och varför jag kommer att vara hemma ett litet tag.Tiden fram till begravningen var jätte jobbig, några dagar innan begravningen fick vi se honom för att ta ett sista farväl. Det var väldigt jobbigt. Begravningen var jobbig det var över 200 perssoner i kyrkan. R.I.P. pappa<3 Ps. du finns alltid i mitt hjärta och mina taknar.
                                                                                                                                                           Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0